Jump to content

Recommended Posts

Postat

Eu am fost la reprezentanta SMT Pallady, unde am dat peste Dna David Maria despre care pot spune ca m-a "cucerit". Mi-a dat raspunsurile la toate intrebarile, la test drive a trecut masina pe modul sport si apoi normal ( sa vad cum se comporta masina, zgomot, conform, siguranta si altele). La predare nu s-a grabit sau sa ne expedieze repede, din contra, a stat si ne-a explicat la interior tot ce se putea explica, a facut imperecherea telefonului, meniurile din cadrane sau la panoul multimedia. Chiar daca mai erau clienti in showroom, pana nu am terminat noi cu intrebarile si am plecat de acolo nu s-a miscat de langa noi.

Am intrat in showroom cu gandul la tivoli cu cutie manuala si am plecat cu Korando cutia automata :).

Tavi,

 

Tavi

Postat
Eu am fost la reprezentanta SMT Pallady, unde am dat peste Dna David Maria despre care pot spune ca m-a "cucerit". Mi-a dat raspunsurile la toate intrebarile, la test drive a trecut masina pe modul sport si apoi normal ( sa vad cum se comporta masina, zgomot, conform, siguranta si altele). La predare nu s-a grabit sau sa ne expedieze repede, din contra, a stat si ne-a explicat la interior tot ce se putea explica, a facut imperecherea telefonului, meniurile din cadrane sau la panoul multimedia. Chiar daca mai erau clienti in showroom, pana nu am terminat noi cu intrebarile si am plecat de acolo nu s-a miscat de langa noi.
Am intrat in showroom cu gandul la tivoli cu cutie manuala si am plecat cu Korando cutia automata :).
Tavi,
 
Și eu am avut aceeași experiență cu dânsa, excepțională. Am fost la test drive sâmbătă la final de program și nu m-am simțit nici o clipă grăbit, am fost lăsat să experimentez mașina pe deplin. Din păcate nu am cumpărat de la SMT, stocul existent în alta parte a fost prioritar.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

  • 3 weeks later...
Postat

Am raspuns invitatiei. Impresia e favorabila. Verificarea a durat mai mult decat revizia anuala facuta in Militari. Pun aici rezultatele verificarii. 

Am intrebat ce ulei folosesc ei la reviziile SsY. Raspuns: fiind dealer si reparator Subaru, ni s-a permis sa folosim aceeasi marca ca si pentru Subaru. Deci, Motul. Pe mine m-a castigat de client.

Completare.

Mi s-a confirmat ca trebuiesc inlocuite placutele frana fata. Oferta de piesa e urmatoarea: placute fata - 509.8 lei +tva iar manopera 80 lei + tva. Tras linie, 701 lei...

20220914_173828710_001.jpg

20220914_173943772_001.jpg

smt 1.jpg

  • 5 months later...
Postat

Azi am facut revizia anuala la SMT Pallady. S-au facut verificari la sistemul de franare, amortizare si directie. Pe partea de franare s-au dat jos toate placutele, s-a curatat tot sistemul, apoi s-au uns culisele etrierilor. S-a gresat tot ce inseamna balama. S-au facut testele de franare si amortizoare pe bancurile specializate. Mi s-a raspuns la intrebari cu promptitudine. Mentionez ca am fost informat de la inceput despre operatiile ce se vor efectua precum si despre consumabilele folosite. Am specificat ca am inlocuit filtrul de habitaclu recent, deci nu s-a schimbat. Dupa verificare, nu s-a schimbat nici filtrul de aer pentru ca au considerat ca e corespunzator. Deci nimic impus, ca in alte locuri. Eu personal recomand SMT.
Total - 807.85 lei.

Revizie martie 2023.jpg

Postat

Am făcut astăzi revizia de 15.000km la SMT. Motivele alegerii au fost bazate pe marca de ulei folosită, proximitatea față de casă și recomandărilor altor utilizatori.

Am ajuns cu puțin înainte de ora programării și am fost îndrumat către recepția service-ului unde am fost întâminat de o persoană prietenoasă și informală (eu nu sunt un fan al politețurilor gratuite sau forțate, deci more than ok with that :) ). Spre rușinea mea nu i-am reținut numele...dar cred că este Daniel.

Să aveți carnetul de service la purtător. Mi-a explicat toate operațiunile ce urmează a fi efectuate conform planului și din câte am înțeles, și altele suplimentare (curățare etrieri, gresare, etc). Am fost întrebat dacă am alte lucruri de reclamat, unde am răspuns evident cu "flambarea" capotei :). Am uitat să menționez de volanul ușor spre stânga fără afectarea direcției, așa cum am uitat și la 7500km. Sper să nu uit la 30.000 :)

Abordarea la reclamarea capotei a fost diferită de Militari unde au zis că nu este adevărat, că este un caz unic - asta având în vedere că se știe că service-urile au reprezentanți pe comunitățile online unde se discută aceste lucruri. La vremea respectivă capota mea nu dansa, a fost doar o discuție de umplut timpul. Fiind și de partea prestatorului la un moment dat în carieră am observat că onestitatea este apreciată de majoritatea clienților mei. So, Militari..learn from SMT.

Am fost informat asupra prețului  estimativ final și a timpului de lucru, am predat cheia și mașina, apoi am luat un loc într-o zonă a showroom-ului, mi-am scos laptopul și m-am apucat de lucru. Daniel (cred) a venit cu update și mi-a zis că dacă vreau pot să văd mașina undeva din spatele showroom-ului. Nu am făcut-o, am zis să las oamenii să își facă treaba fără "Big Brother" asupra lor.

După aproximativ 2h mașina a fost gata, am achitat 1187 lei, am primit pe lângă factură și output-ul pentru verificarea suspensiilor și frânelor, plus odorizante :)

image.png.ea5bbbf1db726bf25e10f36b7546cf36.pngimage.png.21b661cd8b87c660b972e3242c9c28cf.png

Așa cum spunea @botezmi , un SPA pentru mașină, au gâdilat-o la toate șuruburile.

Motorul pare că sună altfel, dar probabil este doar o impresie, indusă de @Sorin. Mie mi se pare că mașina merge mai bine și că are 10cp în plus după ce plec de la spălătorie :)

PS: am găsit în portbagaj restul de ulei: Motul EcoClean 8100.

Long-story...long, nimic de reproșat, totul ok, 30.000 tot aici dacă nu mă prinde vreo problemă prin altă parte de țară.

 

 

  • Thanks 2
The quieter you become, the more you can hear...
Postat

Cum a fost cu capota ghidușă? Au aplicat un nou mastic din acela misterios? Trebuie respectată o perioadă de uscare sau i-au "dat cu feonu'" să-l usuce forțat?

Postat
17 hours ago, botezmi said:

Au aplicat un nou mastic din acela misterios?

Asta nu știu. Poate masticul este cu uscare-întărire rapidă.

The quieter you become, the more you can hear...
  • 7 months later...
Postat

Reviza Korando la  15000km. Schimbat  Ulei Motul, filtru aer, filtru polen + manopera - pe undeva in jur de 1285 RON  ( nu am factura in fata ) 
Destul de prietenos personalul, cateva explicatii la final.

Pare ca au mai strans ceva pe ici pe colo, volanul se misca putin mai greu la viteze mici, dar poate e doar o impresie. Balamalele de la usi unse.

  • Like 2

2022 Korando Style+,White

  • 1 month later...
Postat

Salutare la toata lumea,

Am un Tivoli luat pe firma in septembrie 2022 luata de la Premium Cars CLUJ-NAPOCA, reprezentanta si pentru KIA si SUZUKI. Sincer sa va, spun am studiat masina asta 6 luni, am citit toate forumurile de pe internet, istoria masinii de la coreeni etc. Am venit la drive test. M-am indragostit de ea. O masina robusta si comoda totodata. Ajunge usor la viteze mari datorita cailor putere. Un pic ma deranjeaza consumul cam maricel (pe autostrada ajunge usor la 10L/100km), dar asta e. Am fost cu ea deja la revizia de 7500km, la 15000km si la 30000km. Nu am ce reprosa, baietii si-au facut treaba de fiecare data ca la carte,  masina merge impecabil. Preturile nu mi se par mai mari ca la alte reprezentante de masini. Cum ziceti si voi, putin peste 1000 lei.

  • Thanks 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...