Jump to content

Recommended Posts

Postat

După 800 km parcurși am citit în manual ca în primii 5000 km trebuie verificat nivelul de ulei și completat în caz ca este mai aproape de minim.

 

La mine pare sa fie pe la jumătatea. Vreau sa mai verific o data dar a început să plouă..

 

Cine are mai mulți km, a trebuit sa completați până la prima revizie?

 

Multumesc!

Postat

M-am uitat pe la 3000km, era tot în jur de jumătate.

  • Thanks 1
The quieter you become, the more you can hear...
Postat

Multumesc pentru comentariu!

Cam tot acolo cred că sunt și eu. Mai verific și revin.

In manual zice să lași motorul oprit vreo 5 minute înainte să verifici nivelul dar eu știu că mai bine este să aștepți până dimineața.

Postat

Am făcut o verificare la 5500 km, nu văd să fi scăzut de la 3000 când am verificat.

  • Thanks 2
The quieter you become, the more you can hear...
Postat

Intervin si eu pe acest subiect, desi nu am aceeasi motorizare pe al meu Tivoli. Pana in 5000km am avut aceeasi problema (nivel la jumatatea intervalului de pe joja). Mi-a venit destul de greu sa cred ca dupa 3-4000km uleiul sa scada atat de mult. Cand am luat masina de la dealer am fost asigurat ca totul este in regula. Am completat la maxim pe joja dupa care am urmarit constant pana la revizia anuala. Nici acum, dupa 30.000km nu am mai constatat scaderi de nivel. Asta ma face sa cred ca dealerii nu fac nici un fel de verificare finala in vederea predarii masinii catre proprietar.

  • Thanks 1
Postat

Eu am cautat preventiv sa cumpăr ulei dar nu îmi dau seama de care sau de unde sa iau.

Postat
12 hours ago, blandest said:

Eu am cautat preventiv sa cumpăr ulei dar nu îmi dau seama de care sau de unde sa iau.

Orice marcă de ulei preferi tu, respectând însă conform manualului:

ACEA C2
SAE OW/30

  • Thanks 1
The quieter you become, the more you can hear...
Postat
On 7/30/2022 at 5:21 PM, Daniel said:

Adica merge sa pui Motul peste Repsol?

Am întrebat asta acum mult timp pe mecanicul meu. Raspunsul a fost că atâta vreme cât păstrezi aceleași caracteristici este ok.

The quieter you become, the more you can hear...
Postat

Mai bine schimbi mecanicul. Citeste fisa tehnica a fiecarui ulei in parte, mi-e ca o sa ai niste surprize.

Postat

Fiecare producator are formula proprie pentru ileiurile pe care le produce. Amestecul unor uleiuri dierite poate produce daune motorului prin faptul ca anumite proprietati (nu numai cea de ungere) pot fi diminuate. Fiecare ulei are un anume tip de aditiv.

In loc sa stati in suspans puteati citi vreo 2 astfel de specificatii. Se gasesc foarte usor pe paginile fiecarui producator.

Postat

Revin cu un update.

Uleiul este la maxim după 2200km.

Îl voi verifica periodic deși nu cred că este necesar după fiecare plin cum scrie în manual.

Postat (edited)

Pentru cei care verificați uleiul la un Korando nou se poate să aveți probleme cu scosul jojei. 

La mine a funcționat rotirea jojei stanga - dreapta cu tras hotărât.  După ce joja este scoasă de câteva ori va deveni mult mai ușor de manevrat.

Editat de blandest
  • Thanks 1
  • 3 weeks later...
Postat

Si daca tot nu iese, incercati la cald sa scoateti prima data. Eu asa am facut, dupa un drum

  • Thanks 1
  • 3 weeks later...
Postat

Am mai facut o verificare la 4500 km si nu are pierderi.

În manual scrie să verifici după fiecare plin in perioada de rodaj :)

  • 2 weeks later...
Postat

Am făcut revizia la aproape 8500km. Am mai verificat sporadic uleiul, nu pare să mănânce. Am verificat post-revizie pe la aproape 10.000, totul pare ok.

  • Thanks 1
The quieter you become, the more you can hear...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...