Jump to content

Recommended Posts

Postat

La inceputul toamnei (sezon ploios) sau dupa o vizita la spalatorie am observat condens pe interiorul plasticului la stopurile din spare. Cu masina in soare acest condens dispare in cateva ore, mai multe sau mai putine in functie de marimea petei. Am contactat dealerul de unde am cumparat masina (Arinovis BV), am contactat importatorul si raspunsul a fost ca e normal acest lucru.

Eu consider ca nu e normal sa fie umiditate in interior, pot fi afectate ledurile de la pozitie sau stop frana.

Voi face totusi o reclamatie la ANPC fiindca nu cred ca e normal sa platesc eu o lampa spate, sau chiar amandoua, deoarece producatorul nu a etansat corect aceste lampi.

Am cercetat pe net si acest fenomen s-a intamplat si la altii, inclusiv la marci "premium" (Audi), unii dealeri au spus la fel ca e normal, altii au etansat intrarile cablurilor si soclurile becurilor (daca exista, ca in cazul Tivoli) cu vaselina sau silicon.

Voi ce parere aveti?

IMG_20220114_130516.jpg

IMG_20220114_130506.jpg

Postat

Nu e normal. Insista le dealer, si daca nu face nimic, reclamatie la ANPC.

Poti sa faci postarea asta si pe grupul SsangYong Romania de pe feisbuc, e pagina de dealer. Cred ca o sa le vina rau cand vor citi asta.

Postat

Dealerul Arinovis zice ca importatorul si fabrica din Corea vad asta normal si ca el nu are ce face. Fabrica si importatorul decid ce se face in probleme de garantie.

M-au aburit cu ventilatia ledurilor si faptul ca fenomenul dispare in cateva ore, nu este o problema grava. 

Teama mi-e, ca astfel pot zice la nenumarate alte probleme, deci din trambitata garantie de 5+5 ani sa se aleaga praful.

* Nu am facebook, deci nu pot posta acolo. Ar trebui promovat puternic acest club. Am avut inainte Kia si clubkia.ro este foarte vizitat, multi membri si gasesti rezolvarea la multe probleme. Asta ma astept si aici, chiar daca posesorii de SY sunt mult mult mai putini.

Postat

Pe clubkia am activat multi ani, dar numai pana cand imbecilitatea a devenit dominanta. 

Stopurile se dau jos foarte usor, sunt prinse in 2 suruburi. Vei vedea soclurile becurilor care se strang pe niste garnituri de cauciuc. Vezi daca soclurile sunt bine fixate. 

Postat

Nu prea este normal. Inevitabil, în timp, condensul va afecta contactele cel puțin, oxidare în board-ul LED-urilor, etc. Am avut un stop fisurat în urma unui accident din cauza căruia a apărut condensul care a exidat toată partea electrică a stopului.

The quieter you become, the more you can hear...
Postat

Si daca vezi ce fel de circuit electronic e in interiorul lampii, ti se face rau. Am o lampa stanga spate inlocuita in urma unui incident, deci am material pe care sa studiez. 

Postat

La dealerul din Vaslui am făcut schimb de lămpi. Acum pare că problema e rezolvată. Aveam aceleași Lampi și eu. Cei din București au zis că așa e normal și nu am putut replica la ei defectul. In schimb am găsit înțelegere la cei din Vs și chiar au așteptat să vin să le schimb. Am trimis doar poze și fără discuții au contactat fabrica. Deci se poate

Tivoli și Rexton...merg

Postat

Multumesc mult! O sa contactez Rodavul, eu sunt din Bacau, oricum la ei o sa-mi fac toate reviziile. Am avut Kia inainte si am colaborat excelent cu ei.

Ce e dubios, pozitia importatorului, care sincer nu-mi place. De ce sa nu recunosti un defect de fabricatie, sa comunici fabricii sa ia masuri sa nu se mai intample, clientii sunt multumiti si vanzarile cresc. Daca o tii langa ca "e normal", asa o sa faci si la alta problema, clientii te taxeaza, pierzi in timp. Degeaba marjezi pe garantia 5+5 ani, pe toate canalele de informare vorbesti de fiabilitate si cand trebuie sa demonstrezi seriozitate si sa remediezi ceva in garantie, te faci ca ploua.

Postat

Eu cred ca nu e vorba de pozitia importatorului ci a dealerului local. Importatorul pe Europa este Wallis Automotive din Ungaria.

Postat

Asta am vrut sa zic si eu, e problema filialei din Romania. Poate ca in Ungaria lucrurile stau altfel. Cine stie.

Postat

Mi-e teama ca nu ai inteles. Importatorul e ceva, dealerul local e altceva, dar in nici un caz filiala. La noi sunt doar niste entitati care au acceptat sa vanda aceasta marca si eventual sa faca si mentenanță. Felul cum face fiecare mentenanta nu-l intereseaza pe importatorul din Ungaria.

Postat

Cel care distribuie masini Ssangyong in Romania este Wallis Automotive Europe, societate maghiara. Ca si in cazul altor marci, nu o face direct ci prin dealeri. Pentru probleme de garantie, logic, dealerii contacteaza Wallis si iau deciziile in functie de ce zice Wallis. Asa mi se pare logic, acum eu nu stiu cum stau lucrurile in cazul Ssangyong.

  • 4 weeks later...
Postat
La 01.03.2022 la 10:47, emanuel_Tivo a spus:

La dealerul din Vaslui am făcut schimb de lămpi. Acum pare că problema e rezolvată. Aveam aceleași Lampi și eu. Cei din București au zis că așa e normal și nu am putut replica la ei defectul. In schimb am găsit înțelegere la cei din Vs și chiar au așteptat să vin să le schimb. Am trimis doar poze și fără discuții au contactat fabrica. Deci se poate

Am contactat dealerul Arinovis care mi-a reconfirmat faptul ca stopurile nu se schimba in garantie, nu fac obiectul garantiei, aburirea lor fiind un lucru normal.

A "sapat" si el mai departe, la reprezentantul Wallis (Mircea Loviste) care a confirmat ca intradevar Rodav a schimbat stopurile la un Tivoli dar a suportat dealerul cheltuielile, fabrica Ssangyong nu a avut niciun merit in rezolvarea favorabila a situatiei. Ma bucur ca exista astfel de dealeri, mai ales ca acolo imi voi face si eu reviziile si orice eventuale reparatii, sunt cei mai apropiati de locul unde locuiesc si am o colaborare, pe alta marca de masina ce-i drept, de cca 13 ani.

  • Thanks 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...