emanuel_Tivo Postat Decembrie 7 Postat Decembrie 7 Va salut. De vreo 10k km ma luat sa aflu temperaturile de functionare la motorul asta. Am ajuns la 33k. Acum am electroventilatorul in functionare continua. Pur si simplu nu se mai opreste.Am vazut ca sunt deja 3 cazuri de ventilatoare picate. Intre 50-70k km, model 2020. Am fost la un dealer asiatic si am reusit pe garantie sa schimbe tot electroventilatorul. Acum el declanseaza la 93 de grade si duce pana la 90, dar nu se opreste. Am probat 1t5 minute si nimic. Trebuie sa opresc masina. Daca pornesc ventilatorul nu proneste- tinant cont de temperatura similara. Am schimabt releele intre ele- fara succes. Mai ramane termostatul- cu toate ca din termostat furtunul spre radiator e super cald si cel de iesire, inferior e rece. Ma mai gandesc la sonda de temperatura. Altfel nu stiu ce ar mai putea fi. Oricum m-am lecuit de SSANGYONG. Cum ajung in tara o voi pune la vanzare! Prea multe probleme mici si enervante! A mai patit cineva asa ceva? Dealerul Ro a zis ca e din relee si termorezistenta de la electroventilator. Am trecut peste solutia lor. A si uitam, nu imi afiseaza in bord nivelul de maxim la benzina. Dupa ce se consuma invizibil prima liniuta, dupa afiseaza corect. Si vorbim de masina cu 10k km. Tivoli și Rexton...merg
emanuel_Tivo Postat Decembrie 15 Autorul subiectului Postat Decembrie 15 UPDATE> am luat termostat nou, ansamblu electroventilator nou! Am verificat releele FAN LOW si FAN HIGH. Am curatat senzorul temperatura lichid racire. Am scos antigelul verde si am pus OAT, roz. (organic acid techonolgy). Am vazut ca la rusi asta echivaleaza cu G12. SSangyong a facut o mizerie verzulie, SYC 1015. Ce face masina acum- urca repede la temperatura! La 93C deschide electroventilatorul. Dar sub 94-94.75 nu scade. Daca deschid circuitul de incalzire habitaclu- minune- scade sub 90- chiar 87 - si la 90(si mai mic, gen 89,99) electroventilatorul decupleaza. In timpul asta radiatorul ramane rece. Pur si simplu nu trece apa din motor in el. Nu se incalzeste deloc. Am probat totusi cu electroventilatorul scos, si usor usor s-a infierbantat- dar tot sistemul nu a sarit de 96C, cu clima oprita. Chiar si cu electroventilatorul scos, clima pornita pe HI cu ventilatie, temperatura scade sub 90. Ce cred eu ca e defect/ nu merge in parametri- POMPA DE APA. Cred ca nu mai tine pasul cu turatiile curelei de accesorii/fulie. Am o turatie la fulie si una la paleti. Debitul e slab si nu face fata la necesarul care merge pe circuitul radiatorului. O sa o schimb si pe asta. Tivoli și Rexton...merg
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now