Daniel Postat Februarie 19, 2022 Postat Februarie 19, 2022 Am 2 revizii facute acolo. Baietii s-au miscat repede, nimic de reprosat. Pentru a avea o idee, pun factura de anul trecut. DINU DANIEL.pdf
Daniel Postat Martie 1, 2022 Autorul subiectului Postat Martie 1, 2022 Azi am facut revizia 3. Fata de anul trecut au schimbat uleiul (Mobil fata de Repsol). Pretul te lasa fara grai... 80 lei litrul fara TVA pentru un ulei nespecificat. Va rog sa observati ca pe factura uleiul are doar specificatia 5W30, fara nimic altceva. La solicitarea mea au scris de mana specificatia producatorului. Nu am de unde sa stiu daca este aceeasi cu cea a uleiului utilizat (bineinteles, la butoi). Cautand totusi un tip de Mobil cu aceste caracteristici, am gasit Mobil1 ESP 5W30, care costa pe epiesa 165 lei bidonul de 4L. Cu alte cuvinte pretul uleiului la butoi este dublu fata de uleiul la bidon... E bine! La filtre situatia e urmatoarea: singurul filtru care si-a pastrat valoarea e cel de habitaclu (oricum prea mare). In schimb celelalte si-au dublat valoarea. Sincer, consider ca e jecmaneala in forma pura. Mi-e mila de cei cu 10 ani garantie. Concluzie: un service de evitat. Eu sigur o voi face. Atasez factura. factura service 2022.pdf
Daniel Postat Martie 1, 2022 Autorul subiectului Postat Martie 1, 2022 Spre a dovedi afirmatiile de mai sus, aveti aici pretul unui filtru (original) de ulei pentru motorul 1.6 benzina. https://kpartsmall.com/products/1731840025-genuine-oil-filter-for-ssangyong-tivoli-gasoline Despre filtrul de polen am spus probabil in alt spatiu, dar o fac si aici. Am comandat chiar din Bucuresti la 26 lei bucata, nu 170. Filtrul de aer original il aveti aici. Comparati cu factura! https://kpartsmall.com/products/2315035300-genuine-element-assy-for-ssangyong-tivoli
Alex Postat Mai 8, 2022 Postat Mai 8, 2022 Oare ar accepta sa aduci piesele tale? In ceea ce priveste garantia, ar trebui sa fie acceptate reviziile in orice service autorizat, nu neaparat reprezentanta.
Daniel Postat Mai 8, 2022 Autorul subiectului Postat Mai 8, 2022 Iti garantez ca nu accepta decat piesele lor, si fac (sau doar spun ca fac) exact ce scrie in foaia de revizie. Le-am spus ca am schimbat cu o saptamana in urma filtrul de habitaclu. Nu i-a interesat, au spus ca operatia exista in fisa, ei o fac. Filtrul meu a costat 26 de lei, al lor cu tot cu TVA si manopera 220. Sunt hotarat ca urmatoaea revizie sa o fac in alt service agreat SsangYong. Poate chiar la Ploiesti. In ce priveste garantia, aceasta e acordata doar doar daca reviziile se fac in service agreat de importator sau producator.
Diomet Postat Mai 8, 2022 Postat Mai 8, 2022 5 hours ago, Dannyboy said: In ce priveste garantia, aceasta e acordata doar doar daca reviziile se fac in service agreat de importator sau producator. Se pare că legislația spune că service-ul trebuie să fie avizat RAR, așa mi-a zis și doamna din Pipera când am făcut testdrive-ul. Există însă posibilitatea ca în cazul unei probleme ce ține de garanție să fii tratat altfel. The quieter you become, the more you can hear...
Daniel Postat Mai 8, 2022 Autorul subiectului Postat Mai 8, 2022 Orice service trebuie avizat RAR. Chestia cu garantia e ca trebuie agreat de importator sau fabricant. Stiu asta de la fostul director aftersales Hyundai Auto Romania. Expozitiei a fost singura reprezentanta agreata timp de vreo 3-4 ani. Cu greu au autorizat DAB Auto si King.
Silviu Marcel Postat Iulie 30, 2022 Postat Iulie 30, 2022 Salut colegi. Sunt nou intrat pe club si este prima postare. Am un Tivoli Grand cumparat de nou in octombrie 2021 de la reprezentanta din Militari Bucuresti. Am circa 6000 Km la bord si curand voi face prima revizie (la max 7500 Km sau 1 an). Despre service-ul din Iuliu Maniu am mai auzit unele rele, de exemplu nu iti schimba uleiul sau unele filtre pur si simplu desi le platesti si sunt pe factura. De exemplu, un cunoscut (la a doua revizie cu un Tivoli 150) a constatat la o verificare banala a nivelului de ulei motor ca acesta are culoare neagra-neagra dupa circa 50 Km de la revizie. S-a dus la un prieten mecanic auto si a mai constatat ca filtrul de ulei si benzina nu au fpst inlocuite, avand aceasi serie veche de la prima revizie. Eu voi merge inainte de revizie la un prieten mecanic sa-mi noteze seriile filtrelor si apoi voi verifica dupa revizie. Voi cere sa-mi dea filtrele vechi inlocuite si vom vedea ce urmeaza. In ceea ce priveste masina, sunt foarte multumit, se comporta excelent, nu am nici un fel de problema. Trage foarte bine, este sprintena se simt cei 280 Nm si cei 163 CP. Recent intr-o excursie prin tara de 1400 km, am urcat pe serpentine si ace de par in general cu a III-a si numai uneori, cand nu am avut grija sa tin motorul turat suficient am schimbat a II-a. Consumul mediu pentru cei 1400 Km a fost de 7,81 L/100 Km cu masina incarcata cu 2 persoane si multe bagaje (in conditiile in care am circulat majoritar la munte chiar si pe drumuri forestiere). In schimb, in Bucuresti, consumul urca la 12 L uneori chiar si 14 L. Am fost la service la reprezentanta, a verificat pe computer, totul OK si mi s-a spus ca este motorul inca ``strans`` si se lasa dupa 15.000 Km. Asa o fi ?
Nutu Irinel Postat August 13, 2022 Postat August 13, 2022 La 01.03.2022 la 12:22, Daniel a spus: Spre a dovedi afirmatiile de mai sus, aveti aici pretul unui filtru (original) de ulei pentru motorul 1.6 benzina. https://kpartsmall.com/products/1731840025-genuine-oil-filter-for-ssangyong-tivoli-gasoline Despre filtrul de polen am spus probabil in alt spatiu, dar o fac si aici. Am comandat chiar din Bucuresti la 26 lei bucata, nu 170. Filtrul de aer original il aveti aici. Comparati cu factura! https://kpartsmall.com/products/2315035300-genuine-element-assy-for-ssangyong-tivoli Banuiesc ca nu sunt de acord sa se vina cu produsele tale pentru a evita aceste lucruri.
Nutu Irinel Postat August 13, 2022 Postat August 13, 2022 La 30.07.2022 la 15:02, Silviu Marcel a spus: Salut colegi. Sunt nou intrat pe club si este prima postare. Am un Tivoli Grand cumparat de nou in octombrie 2021 de la reprezentanta din Militari Bucuresti. Am circa 6000 Km la bord si curand voi face prima revizie (la max 7500 Km sau 1 an). Despre service-ul din Iuliu Maniu am mai auzit unele rele, de exemplu nu iti schimba uleiul sau unele filtre pur si simplu desi le platesti si sunt pe factura. De exemplu, un cunoscut (la a doua revizie cu un Tivoli 150) a constatat la o verificare banala a nivelului de ulei motor ca acesta are culoare neagra-neagra dupa circa 50 Km de la revizie. S-a dus la un prieten mecanic auto si a mai constatat ca filtrul de ulei si benzina nu au fpst inlocuite, avand aceasi serie veche de la prima revizie. Eu voi merge inainte de revizie la un prieten mecanic sa-mi noteze seriile filtrelor si apoi voi verifica dupa revizie. Voi cere sa-mi dea filtrele vechi inlocuite si vom vedea ce urmeaza. In ceea ce priveste masina, sunt foarte multumit, se comporta excelent, nu am nici un fel de problema. Trage foarte bine, este sprintena se simt cei 280 Nm si cei 163 CP. Recent intr-o excursie prin tara de 1400 km, am urcat pe serpentine si ace de par in general cu a III-a si numai uneori, cand nu am avut grija sa tin motorul turat suficient am schimbat a II-a. Consumul mediu pentru cei 1400 Km a fost de 7,81 L/100 Km cu masina incarcata cu 2 persoane si multe bagaje (in conditiile in care am circulat majoritar la munte chiar si pe drumuri forestiere). In schimb, in Bucuresti, consumul urca la 12 L uneori chiar si 14 L. Am fost la service la reprezentanta, a verificat pe computer, totul OK si mi s-a spus ca este motorul inca ``strans`` si se lasa dupa 15.000 Km. Asa o fi ? Cum a fost? Au fost corecti la revizie?
Daniel Postat August 13, 2022 Autorul subiectului Postat August 13, 2022 In service-ul din Militari nu accepta nimic. Avand experienta reviziilor in perioada de garantie pot afirma ca astia n-au mama, n-au tata. Vezi mai sus facturile puse de mine, te vor lamuri.
Nutu Irinel Postat August 13, 2022 Postat August 13, 2022 Tocmai ca le-am vazut. Am avut garantie la logan 7 ani dar dupa primul an am renuntat la ce preturi prestau. Nu stiu ce sa zic de ei, parca nu as vrea sa renunt. Daca gasesti ceva ce accepta piesele tale sa dai si tu o veste.
Daniel Postat August 13, 2022 Autorul subiectului Postat August 13, 2022 Nu vrea nimeni asa ceva. Sau daca ar vrea, vor trece in cartea de service acest lucru. In caz de defectiune va fi pretextul perfect pentru scoaterea din garantie. Am intalnit situatia asta in service Hyundai.Tot ce putem spera e sa gasim un service care sa practice preturi corecte. Daca e cineva din Ploiesti poate ne ajuta cu ceva informatii despre service-ul de acolo. Trimis de pe al meu NEN-LX1 folosind Tapatalk
Diomet Postat August 14, 2022 Postat August 14, 2022 11 hours ago, Daniel said: Daca e cineva din Ploiesti Au pus câțiva prețurile de acolo pe Fâsbuc. Cred din cauza proximității cu Bucureștiul și faptului că pentru mulți este mai rapid să ajungă la Ploiești decât în Militari, prețurile sunt cam similare. The quieter you become, the more you can hear...
Silviu Marcel Postat August 14, 2022 Postat August 14, 2022 In service Ploiesti. Preturile ca preturile dar calitatea serviciilor ? Sunt corecti si inlocuiesc intr-adevar uleiul si filtrele ?
Daniel Postat August 14, 2022 Autorul subiectului Postat August 14, 2022 Acum 4 ore, Diomet a spus: prețurile sunt cam similare. Atunci ne mai ramane King Auto in Bucuresti.
Nutu Irinel Postat August 14, 2022 Postat August 14, 2022 1 oră în urmă, Daniel a spus: Atunci ne mai ramane King Auto in Bucuresti. Este reprezentata ssang yong? Ce preturi au pt un schimb de ulei?
Daniel Postat August 14, 2022 Autorul subiectului Postat August 14, 2022 Habar n-am de preturi. Dar cand aveau sediul in Ferentari vindeau si intretineau SsY. Acum au sediul undeva pe Basarabia (sper sa nu gresesc). Revin. Sunt autorizati SsY https://kingeuroservice.ro/ 1
Silviu Marcel Postat August 14, 2022 Postat August 14, 2022 AD GARAGE KING EUROSERVICE, Bd. Basarabia nr. 250, sect. 3, tel 0723.266.961, autorizat SSY. Nu cunosc alte amanunte. Vezi pe site SSY lista service autorizate in toata tara. In Bucuresti mai este SMT Pallady. Service autorizat Ssangyong.docx 1
Nutu Irinel Postat Noiembrie 14, 2022 Postat Noiembrie 14, 2022 La 08.05.2022 la 15:11, Daniel a spus: Iti garantez ca nu accepta decat piesele lor, si fac (sau doar spun ca fac) exact ce scrie in foaia de revizie. Le-am spus ca am schimbat cu o saptamana in urma filtrul de habitaclu. Nu i-a interesat, au spus ca operatia exista in fisa, ei o fac. Filtrul meu a costat 26 de lei, al lor cu tot cu TVA si manopera 220. Sunt hotarat ca urmatoaea revizie sa o fac in alt service agreat SsangYong. Poate chiar la Ploiesti. In ce priveste garantia, aceasta e acordata doar doar daca reviziile se fac in service agreat de importator sau producator.
Nutu Irinel Postat Noiembrie 14, 2022 Postat Noiembrie 14, 2022 Ceva update pe aici? S-a gasit vreun service cu preturi decente?
Daniel Postat Noiembrie 14, 2022 Autorul subiectului Postat Noiembrie 14, 2022 Poate nu cu preturi decente, dar sigur cu servicii decente. Ar fi SMT Pallady. Am fost la ei cu ocazia campaniei de verificare gratuita. Am discutat cateva lucruri cu receptionerul si am ramas placut surprins de dorinta de a raspunde si de a multumi clientul. A recunoscut ca sunt acreditati SsangYong de mai putin de un an, ei fiind dealeri Subaru. La problema ridicata de mine s-a scuzat ca nu stie ce sa raspunda, dar merge sa consulte manualul de service. La intoarcere mi-a furnizat niste informatii foarte interesante, pe care le-am putut vedea si eu la monitorul pe care il utiliza. Sunt chiar multumit de atitudine.
Silviu Marcel Postat Noiembrie 14, 2022 Postat Noiembrie 14, 2022 On 8/13/2022 at 4:32 PM, Nutu Irinel said: Cum a fost? Au fost corecti la revizie? Am efectuat la reprezentanta din Militari prima revizie la circa 7.400 Km, undeva pana in jumatea lunii octombrie, inainte sa se implineasca 1 an de la achizitie. Au schimbat uleiul si filtrul de ulei, total 800 lei cu TVA. Ulei Mobil 1 - 5w30. Lucreaza cu 2 sau 3 mecanici din Tibet, supravegheati de seful de service Dl. Andrei Crudu. Baietii s-au miscat bine, au fost corecti, i-am urmarit permanent din usa garajului care era deschisa, au scurs uleiul vechi, au venit cu o canistra cu ulei nou umpluta din butoi pe care era inscriptionat tipul si felul uleiului, au scos filtrul vechi, au desfacut dintr-o cutie un filtru nou si l-au montat. Totul, de la intrarea masinii in atelier si pana la iesire = 30 minute. Introducerea si scoaterea masinii din atelier efectuata de seful de service care de altfel a fost foarte amabil cu informatii utile asupra fiabilitatii masinii si alte aspecte tehnice. Ma gandesc totusi ca 800 lei nu este un capat de tara o data pe an. Sigur va fi mai mult in viitor cand se vor adauga si celelalte filtre sau alte operatii de verificare.
Daniel Postat Noiembrie 14, 2022 Autorul subiectului Postat Noiembrie 14, 2022 Problema nu e ,,capatul de tara" ci corectitudinea pretului. Sunt curios ce pret e trecut pe factura la ulei, si cum e mentionat uleiul in acea factura. Adica daca se poate identifica exact tipul de ulei folosit.
Nutu Irinel Postat Noiembrie 14, 2022 Postat Noiembrie 14, 2022 Super informatii. Multumesc. Ma gandesc destul de serios sa merg la pallady cand o sa vina revizia. Ideea de a lucra cineva care sa fie supravegheat nu-mi suna prea bine. Adevarat ca Andrei este foarte dragut la oferit informatii dar totusi daca el este ocupat in acel moment stai cu emotii daca cei noi fac treaba bine.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now