Florin Postat Februarie 9, 2023 Postat Februarie 9, 2023 Salut. Acum 1 luna am intrat în posesia unui Tivoli Grand Am o nelămurire cu privire la cutia de viteza, care este manuală. În comparație cu celelalte mașini deținute, aceasta pare.... desincronizată...parca caută pinioanele sa se alinieze. Daca o grăbesc cârâie...trebuie sa ii las 2 sau 3 secunde cu ambreiajul calcat și apoi să încerc sa schimb treptele Daca mă grăbesc, intra cu zgomot, că la un camion vechi Conduc de 22 de ani...am avut 5 mașini...știu să folosesc un ambreiaj. Este oare o problemă generala sau una individuală? Masina are 300 km momentan O sa merg după carte și atunci o sa întreb și în service Daca a mai avut cineva aceasta problemă, vă rog scrieți aici cum a fost rezolvată
Diomet Postat Februarie 10, 2023 Postat Februarie 10, 2023 19 hours ago, Florin said: Am o nelămurire cu privire la cutia de viteza, care este manuală. Am mai văzut ceva discuții. Se pare că la cutia manuală, la unele loturi, este necesar un reglaj. Mergi la service cu oful ăsta, se rezolvă 1 The quieter you become, the more you can hear...
Florin Postat Februarie 10, 2023 Autorul subiectului Postat Februarie 10, 2023 Mulțumesc mult . O sa incerc luni sau marți sa ajung și vă țin la curent
Daniel Postat Februarie 11, 2023 Postat Februarie 11, 2023 Si eu sunt curios. Am un X100 manual, in 32.000km cutia s-a comportat normal. Este aceeasi cutie ca ea de pe X150.
Florin Postat Februarie 11, 2023 Autorul subiectului Postat Februarie 11, 2023 Am facut programare in service la noi in Constanța ptr luni. Mai e puțin și vedem ce se întâmplă acolo. Acum sta liniștită în garaj și merg cu cea veche....
Florin Postat Februarie 13, 2023 Autorul subiectului Postat Februarie 13, 2023 Am fost astăzi în service. Personalul de la recepție f amabil Au preluat mașina și în 5 minute mi-a fost returnata Mi s-au arătat o foaie, pe care nu am primit-o, dar rămâne la ei că istoric în care era trecut Reglaj cutie viteza Ce înseamnă asta nu știu, am întrebat dar nu am primit răspuns decât că e totul ok La plecare am observat că a fost rezolvată treapta 2. La 3 și 4 încă se simte putina rezistenta in schimbător Dar macar nu mai hârâie Se pare că este și f noua. 450 km. Nu s-a așezat cutia....nu știu....nu sunt expert O folosim și vedem ce va mai fi pe viitor
Florin Postat Martie 8, 2023 Autorul subiectului Postat Martie 8, 2023 Azi am atins 1000 km. Se pare că este adevărat, cutia trebuie lăsată puțin să se așeze Nu mai sunt întâmpinate probleme reclamate anterior Multi km fără probleme Sănătate 1
emanuel_Tivo Postat Decembrie 7 Postat Decembrie 7 am 33.000km cu reglajul timoneriei facut la SMT Pallady. Nicio modificare. La fel de prost schimba din 1 in 2..2 in 3. Acum am alta belea cu temperatura. Tivoli și Rexton...merg
Florin Postat Decembrie 7 Autorul subiectului Postat Decembrie 7 am atins si eu 20000 km cutia s-a asezat sau m-am obisnuit eu..dar nu mai agață....parca doar când o conduce soția,, ce problema cu temperatura?
emanuel_Tivo Postat Decembrie 7 Postat Decembrie 7 Nu scade sub 90. La ralanti. Am schimbat electroventilator complet. Nicio modificare. Drept urmare ventilatorul sta pornit non stop. Mai am de schimbat termostatul- cu toate ca nu cred si sonda de temperatura. Tivoli și Rexton...merg
Florin Postat Decembrie 8 Autorul subiectului Postat Decembrie 8 pentru tetmostat verifica intai daca furtunele de la radiator sunt calde daca termostatul merge ok trebuie sa fie fierbinți daca e blocat sunt reci ca nu circula apa prin radiator, doar prin motor, si de pomană merge non stop ventilatorul asa am pățit la fiesta , a rămas blocat termostatul apa circula doar prin motor, fierbea f repede, ventilatorul mergea mereu, dar ce sa raceasca ca nu intra apa in radiator poate te ajută
emanuel_Tivo Postat Decembrie 8 Postat Decembrie 8 (edited) Mulțumesc. Am.facut un test seara cu mașina pe loc. Am vazut și manualul de service. Acum la 93 de grade a declansat ventilatorul. ( cu vechiul agregat la 96).A coborat la 90.5 și acolo a rămas. Nu a oprit ventilatorul. Ce am observat- la ieșire din bloc apa fierbinte si la întrare era rece furtunul. Sa înțeleg ca termostatul a rămas pe blocat? Dacă ramanea asa trebuie sa fiarba motorul ? Și totuși nu am sarit de 4 liniuțe la temperatura afișată în bord niciodata - chiar si la temperaturi de peste 30 celsius , aici in Turcia. Cum explica manualul de service , dacă nu cobori sub 90 de grade nu decuplează releul ventilatorului. am probat și cu clima ON OFF. Ecu vede și comuta bine ventilatorul. Poate în mers sa scada sub 90 și să îmi oprească ventilatorul? De incalzit se încălzește foarte repede.( asta ar fi un simptom de termostat blocat pe inchis). Totuși parca nu mi se pare ok sa fie apa rece la ieșire din radiator spre termostat! Cred ca trebuie sa schimb termostatul. Am mai observat zona releelor FAN low și Blower sunt calde.( cutia neagra lângă Ecu) Ce parere aveți? Editat Decembrie 8 de emanuel_Tivo Tivoli și Rexton...merg
emanuel_Tivo Postat Decembrie 8 Postat Decembrie 8 Și totuși bănuiesc ca nu trece apa cum trebuie prin radiator. Toate furtunuri și tevile erau fierbinți în afara de cel de ieșire din radiator. Prea rece. Ventilatorul trăgea aer rece și radiatorul în sine era rece. O sa cumpăr și o să-l schimb eu. Tivoli și Rexton...merg
Florin Postat Decembrie 8 Autorul subiectului Postat Decembrie 8 din ce spuneți inclin sa cred ca este blocat termostatul.
emanuel_Tivo Postat Decembrie 15 Postat Decembrie 15 (edited) Am reveit dupa mai multe teste- Electroventilator nou, termostat nou. OEM ambele. Senzor temperatura scos si curatat- avea un start mic de mazga! ECU declaseaza electroventilatorul la 90(ON/OFF). Daca se pleaca cu motorul rece acum a plecat la 93 C. La orice mai mic de 90C se deconecteaza. Tot ce am observat e ca apa nu se incalzeste in radiator. Am scos termocupla de la electroventialtor si am lasat sistemul asa. A ajuns pana la 96C. Nu a mai urcat. Daca pornesc incalzirea in habitaclu, HI, ventilatie 4-6 trepte- temperatura scade foarte repede sub 90C. Ce cred eu ca se intampla- apa trece foarte incet prin radiator. Ceea ce ma duce la pompa de apa care nu are debit suficient. Ar mai fi si posibila infundare a radiatorului. Altceva nu cred ca mai poate fi de vina. Cu ventilatorul pornit (dupa ce a intrat apa fierbinte prin radiator) temperatura nu scade sub 93-94 (clima ramane inchisa). E o chestie pe partea mecanica. Am studiat manualul de service si nu am alte variante. Si cred ca pompa nu mai invarte cum trebuie. Cel putin la turatie de ralanti. Editat Decembrie 15 de emanuel_Tivo Tivoli și Rexton...merg
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now