Jump to content

StefBacau

Members
  • Postări

    41
  • Dată înscriere

  • Ultima vizită

  • Nr de zile câștigate

    5

Profile information

  • Localitate
    Bacău

Mașină

  • Marca
    Ssangyong
  • Model
    Tivoli
  • An
    2021
  • Motorizare
    1.5 benzina

Vizitatori recenți

Istoricul vizitatorilor recenți este dezactivat

Realizările lui StefBacau

Contributor

Contributor (5/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Insigne Recente

11

Reputație

  1. Mai fraților, aveți răbdare, consumul va scădea în timp. Am un Tivoli normal (nu Grand) de 2 ani jumate, 27.000 km. Weekend-ul trecut am făcut un drum Bacau-Botosani, 300 km dus-intors cu un consum de 5.5, mers normal cu câteva reprize in care a trebuit să depășesc. Ai piciorul greu, plătești. P.S. Pentru consumuri mici recomand benzina Rompetrol.
  2. Buna ziua! Trimiteti-mi mesaj privat pe Nr. 0733005354 (whatsapp) și va trimit un extras din manualul de reparatii privind demontarea unității infotainment. Precizați in mesaj asta. O zi buna!
  3. Vopseaua nu are probleme. Lacul are, se zgârie foarte ușor chiar și de la crengi sau un gard viu. Reprezentantele nu fac nimic în acest sens, susțin sus și tare că lacul e foarte bun. Și parbrizul se zgârie foarte ușor. Nici aici nu am primit rezolvare din partea reprezentantelor. Mașina este fiabila, robusta,plăcută la condus, scaune confortabile la drumuri lungi, sistemele de siguranță electronice funcționează impecabil, nu frânează exagerat precum "germanele" care te dau cu capul de parbriz des. Reviziile mi se par puțin scumpe, peste medie plus că intervine acea prima revizie la 7500 km. Recomand culori deschise sa nu se vadă zgârieturile lacului. Din câte știu nu se mai încadrează la rabla. Nu se dau alte reduceri dar preturile sunt foarte bune în comparație cu europenii, mai dau ei bonusuri. Eu am primit bord tableta moka. Recomand tuturor marca asta.
  4. Salutare! Si la mine, tot Tivoli X150 se intampla la fel. Nu ma deranjeaza in 90% din cazuri. Probleme pot aparea daca esti intr-o intersectie complicata, te ghidezi cu Waze si sistemul se reseteaza. Ar trebui sa ne explice dealerii si importatorii de ce se reseteaza asa des modulul infotainment.
  5. Eu detin un Tivoli dandy blue din august 2021. Am sesizat si eu rezistenta slaba a lacului la zgarieturi. In zona de deschidere a portbagajului au aparut zgarieturi de la unghii dupa cateva luni. Am contactat dealerul de unde am cumparat autoturismul precum si reprezentanta din Romania. Toti m-au asigurat "sec" ca masinile Ssangyong au aplicat un lac foarte bun. Este o masina fiabila, pacat ca dealerii si reprezentanta din Bucuresti, respectiv Ungaria, nu transmit astfel de probleme fabricii din Coreea fortandu-i pe acestia (managementul firmei producatoare) sa remedieze problema. Nu inteleg lenea angajatilor Ssangyong din Romania in a comunica problemele spre producator de parca ar fi angajati bugetari pe care nu-i intereseaza problemele cetatenilor. Recomand achzitia de masini de culoare deschisa, asta nu inseamna ca nu se mai zgarie lacul ci doar ca zgarieturile vor fi mai putin vizibile. Eu daca ar fi sa dau timpul inapoi mi-as fi cumparat masina alba si as fi economisit si 500 euro
  6. Multumesc pentru raspuns. Sunt curios cum se comporta toamna dar mai ales iarna cu zapada topita de pe bocanci, cata apa pot retine fara sa se reverse pe mocheta. Eu am ales modelul de mai jos fiindca toate covorasele au bordura inalta si se potrivesc bine. Sunt facute dintr-un amestec de plastic si cauciuc. As fi preferat sa fie din cauciuc 100%. Au costat cca. 150 lei.
  7. Arata bine. Cat au costat?
  8. Asa si politicienii sunt toti la fel. Cu expresia asta luam teapa de 32 de ani. Pe mine nu ma incalzeste cu nimic ca si alte marci au problema asta. As fi vrut ca MASINA MEA sa nu aiba problema asta. Majoritatea masinilor au vopseaua si lacul de calitate si rezistente la zgarieturi usoare. Din pacate, Ssangyong la momentul actual nu este in aceasta majoritate. Am un vecin, care are un fiu in Italia care are un XLV (actualul Tivoli Grand) alb, cumparat din Italia de vreo 5 ani. Are vopseaua si lacul IMPECABILE. Fara zgarieturi fine, panze de paianjeni, holograme si vopsea sarita. Si are 125.000 km. E posibil, ca pentru fraieri (tari ca Romania) sa foloseasca vopsea si lac mai prost. Multe companii renumite trimit produse inferioare in tari "bananiere", de la cosmetice, alimente si pana la haine si masini. Va las pe voi sa trageti concluziile.
  9. Domnule, nu are nicio legatura faptul ca nu am folosit AC-ul iarna. Traseul de eliminare s-a infundat si lucrul asta nu trebuia sa se intample. Am o varsta destul de mare si am avut cateva masini plus ca am condus inca destule prin natura serviciului asa ca va rog sa nu ma invatati sa folosesc functiile unei masini. Parca ati fi dealer, numai ei ne spun tot timpul ca suntem niste idioti si nu stim cum sa folosim un autoturism. Trebuie sa retineti ca asa ceva nu mi s-a intamplat la nicio masina noua sau sh, conducand si masini cu peste 400.000 km dotate cu AC.
  10. Nu chiar. Ma uit si eu prin parcari si vad ca majoritatea au vopsea si lac OK.
  11. Se pare ca sunt urmarit de ghinion... Masina mea, Tivoli 2021 are culoare albastru inchis (foarte inchis). Nu este ca in pozele de prezentare, este aproape neagra cand este innorat Bun, peste vreo 3 saptamani fac 1 an de cand o am, acum am cca 8200 km. Am "capatat" pe caroserie multe zgarieturi, de la zona portbagajului unde pui mana ca sa il deschizi pana la zone in care a fost un gainat de pasare, am umezit cu un spray cu apa, am sters cu servetel umed curat si lacul s-a zgariat. In plus, lacul de pe toata masina are "panza de paianjen" cum se spune in popor si multe zone cu "holograme", adica zone care in lumina/soare reflecta niste ciudatenii. Nu stiu ce vopseluri si lacuri folosesc astia de la Ssangyong dar nu ma asteptam ca dupa nici macar un an sa arate madina asa. Poate la culori deschise (alb, gri metalizat, grafit ..etc.) nu se vad lucrurile astea dar la culori inchise e jale. Parerea mea este ca lacul este foarte sensibil la zgarieturi si stratul de vopsea nici ala nu e prea gros. Eu tin si la aspectul exterior al masinii, o spal saptamanal la un Self Service ( o singura data am spalat-o la o spalatorie auromata cu perii) dar sunt TOTAL NEMULTUMIT de calitatea vopselii si a lacului. Inainte de aceasta masina am avut o Kia Ceed 13 ani care a "acumulat" zgarieturi in 13 ani cam cate am acum pe Ssangyong Tivoli. Nu sunt carcotas dar firma asta are niste probleme care nu sunt chiar minore. Nu stiu voi ce probleme aveti dar eu consider ca a mea in aproape 1 an a avut destule probleme tinand cont de "mult trambitata" FIABILITATE. Daca doriti, va insir tiate problemele din cele 11 luni de utilizare si 8000 km. Daca as fi facut 50.000 km poate ca era "tolerabil" dar asa....
  12. Cine este interesat pentru Tivoli de un set roata de rezerva, cric si cheie pentru roti, gaseste la cca 1000 lei aici: https://www.roatarezerva.ro/p/set-roata-de-rezerva-ssangyong-tivoli-r16-5x112x66-6-cheie-pentru-roti-cric-husa-pentru-cric?gclid=Cj0KCQjw8amWBhCYARIsADqZJoVuTDs03a2iZkIWuVeB-N3f2IqHKNIAsR8GP0kPupdDnhm_QFIKqycaAuP7EALw_wcB
  13. Nu ma incalzeste ca altii nu au avut problema asta. Nedumerirea mea este de ce in 10 luni, din care am prins toamna, iarna si primavara in care nu am folosit AC-ul (degivrez cu solutii lichide), deci 1-1,5 luni de utilizare a instalatiei AC s-a infundat traseul de eliminare a condensului? Un dealer mi-a explicat ca poate au intrat frunze sau obiecte din curia torpedo. Pe bune, masina nu are filtru pentru habitaclu care nu ar trebui sa lase sa treaca praf daramite frunze? Cu obiectele din torpedo e noaptea mintii, mi-e teama sa nu-mi gasesc "azvarlite" prin toata masina manualul masinii, manusile si ce mai am eu pe-acolo. Cu fiecare contact cu un dealer ma minunez ce perle scot. Cei de la Ssangyong Vaslui mi-au zis ca in Romania sunt "conditii severe" si reviziile sa fac mai des, adica la jumatate de an. Se pare ca incadrarea o face fiecare cum vrea ca sa trecem cat mai des pe la ei. Cand apare o problema de garantie se scarpina in cap si dau din colt in colt.
  14. Am mai cercetat. Praful in combinatie cu umezeala de la vaporizator da o mazga care poate infunda traseul de eliminare a condensului. La SY Tivoli furtunul de evacuare a condensului are 11-12 mm diametru exterior, ceea ce inseamna 8n interior 9-10 mm. Prea ingust. La Kia furtunul de evacuare condens are 18-20 mm exterior adica interior 16-18 mm. Baietii de la SsangYong au subsimensionat furtunul. Economie de material? Greseala de proiectare? Orice o fi este jenant ca in primul an de utilizare sa ai balta in masina. Dupa 10 luni si 7500 km nu ma asteptam la asa ceva. Sincer. Bucurestiul (Micea Loviste) tace malc si dealerii dau din colt in colt.
  15. Multumesc de raspuns! Furtunul este pe partea dreapta. Tot timpul am vazut pata de apa sub masina de fiecare data cand am parcat dupa folosirea AC. Totusi masina nu are niciun an de functionare si am folosit 8n 10 luni doar 1 luna AC-ul, adica vreo mie de kilometri. Cu ce sa se fi infundat traseul de condens? Sunt inginer mecanic frigotehnist si nu-mi explic de unde atata apa.
×
×
  • Create New...