Jump to content

Daniel

Moderators
  • Postări

    213
  • Dată înscriere

  • Ultima vizită

  • Nr de zile câștigate

    13

Despre

  • Ziua de naștere 18.10.1964

Profile information

  • Localitate
    Bucuresti

Mașină

  • Marca
    SsangYong
  • Model
    Tivoli
  • An
    2019
  • Motorizare
    1.6 EXGI

Vizitatori recenți

Vizualizări profil

Realizările lui Daniel

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • Week One Done

Insigne Recente

19

Reputație

  1. Acum vreo 3-4 ani am gasit niste aparatori la Auchan. Au mers puse usor si arata chiar bine. Au costat pana in 25 lei, si erau seturi pentru fata si spate (cate 2 bucati pe set).
  2. De la Rompetrol bag și eu.
  3. Da. Dar la Tivoli X100...
  4. Inainte de oprirea motorului orienteaza jetul de aer spre picioare. Daca lasi jetul orientat spre parbriz aerul cald ramas pe traseu va urca si va condensa pe parbriz.
  5. Se a intamplat si la mine (motor 1.6 benzina). Am schimbat statia de alimentare si problema a disparut.
  6. Multumesc frumos de gand bun! Va doresc tuturor viata lunga si fericita alaturi de cei dragi!
  7. O roata de rezerva normala iti ia cam o treime din volumul portbagajului. Cred ca te vei oriehta catre o roata slim. Cricul este cel cu canal, ca sa incalece buza pragului. Si cheia cred ca e de 17 (scuze, nu mai tin minte, n-am mai folsit cheia de mai bine de un an de cand am schimbat placutele de frana.
  8. Multumesc pentru feedback. In Pallady folosesc Motul, preferatul meu.
  9. Pentru mersul neregulat schimba statia de alimentare. Pentru cealalta problema nu am raspuns. E prima data cand aud ca o caroserie nelovita se torsioneaza la urcarea/ coborarea unel denivelari.
  10. Vaaai! Cum, 1,6 aspirat? Am zis acum vreo 2 ani sa nu arunce documentatia pentru motorul asta.
  11. Intrebare: ai vazut data postarii pentru care ai comentat?
  12. Mi-e teama ca esti singurul cu modelul asta de Korando. Ai luat in calcul niste bare transversale?
  13. Distanta intre șuruburile de prindere e mai mare decât lățimea acelui ornament de pe plafon, una din gauri cade în exterior. Se pare că nu le poți monta decât dacă faci tu găurile in plafon. Trimis de pe al meu moto g32 folosind Tapatalk
  14. Azi am facut revizia anuala la SMT Pallady. S-au facut verificari la sistemul de franare, amortizare si directie. Pe partea de franare s-au dat jos toate placutele, s-a curatat tot sistemul, apoi s-au uns culisele etrierilor. S-a gresat tot ce inseamna balama. S-au facut testele de franare si amortizoare pe bancurile specializate. Mi s-a raspuns la intrebari cu promptitudine. Mentionez ca am fost informat de la inceput despre operatiile ce se vor efectua precum si despre consumabilele folosite. Am specificat ca am inlocuit filtrul de habitaclu recent, deci nu s-a schimbat. Dupa verificare, nu s-a schimbat nici filtrul de aer pentru ca au considerat ca e corespunzator. Deci nimic impus, ca in alte locuri. Eu personal recomand SMT. Total - 807.85 lei.
×
×
  • Create New...