Jump to content

Diomet

Members
  • Postări

    279
  • Dată înscriere

  • Ultima vizită

  • Nr de zile câștigate

    35

Urmăritori

Despre

  • Ziua de naștere 24.08.1981

Profile information

  • Localitate
    București

Mașină

  • Marca
    SsangYong
  • Model
    C300/S+/CET
  • An
    2021
  • Motorizare
    1.5GDI/AT6/FWD

Vizitatori recenți

Vizualizări profil

Realizările lui Diomet

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter
  • First Post

Insigne Recente

64

Reputație

  1. - se mai aude la rece sau după multe ploi, dar dispare apoi - piatră cu siguranță. Ce marcă este parbrizul nou și cât a costat operațiunea?
  2. Well, una din persoanele amintite mi-a zis că mașina nu are LKA
  3. Ce au făcut la King la revizia de 30? La SMT tot în jur de 1500 lei și pe lângă ulei și filtre a mai fost și lichidul de frână
  4. De când pun exclusiv Rompetrol (de 95), nu am mai sesizat fluctuații ale turației.
  5. Prin amabilitatea lui George, care avea păstrate plăcuțele frână vechi, le-am măsurat cu șublerul pe toate părțile. Mai jos aveți rezultatul: Plăcuțe față: În link sunt cele compatibile după măsurători, cod P 30 036 sau 48130341A0 pentru față și P 30 054 pentru spate (DOAR pentru frână de mână) și P 30 067 sau J3610527 sau 3563701110 pentru frână electrică. Plăcuțe spate:
  6. Diomet

    F.A.Q.

    La cum îmi dau seama din poză, a ieșit "brăduțul" din prinderile din spate. Trebuie să scoți piesa albă de tot și apoi să o pui pe șină pe direcția săgeții și să o capsezi înapoi:
  7. Diomet

    F.A.Q.

    Poți pune o poză?
  8. Din păcate nu există un răspuns pozitiv la această problemă la care unele service-uri se pare că insistă că așa trebuie să funcționeze. Nu știu dacă sunt senzorii de calitate îndoielnică, controller-ul lor, softul sau cine știe ce altceva. Urmăresk și partikip la acest subiect
  9. Am sesizat de 2-3 ori un tremurat mic, dar nu mi se pare îngrijorător
  10. Este o serie de condiții care duce la asta, mai ales în perioadele cu diferențe mari și bruște de temperatură de la zi la noapte. Mi s-a întamplat și la mărci cu pretenții, este...fizică. Recent la Korando, am ajuns acasă seara târziu, am oprit motorul și am terminat o convorbire telefonică mai lungă, timp în care parbrizul s-a aburit. A doua zi aveam gheață pe interior, lucru previzibil.
  11. Se mai întamplă, indiferent de marcă/model. Diferență de temperatură interior-enterior, face condens, se lasă frigul sub 0 grade și ai gheață pe interior.
  12. Așa am zis și eu la început. Te obișnuiești cu timpul :))
  13. Told you!
  14. Bun venit! Dintr-o sumă de motive logice consumul poate părea mare, dar este similar altor mașini de aceeași categorie. Atât 95 cât și 99(100) sunt E10, ce scrie pe capac. Eu alternez 2-3 plinuri de 95 cu unul de 99. Cea mai aditivată tinde să dispară mai repede din rezervor:) Nu știu dacă s-a mai scris, dar la alimentare poți folosi "metoda picătura". Din momentul când se oprește pompa mai poți pune încă 10L dacă apeși încet pe pistol.
×
×
  • Create New...