Jump to content

Clasament Reputatie

Conținut popular

Showing content with the highest reputation on 23.02.2022 În toate zonele

  1. Korando are trei compartimente în habitaclul-spate, în ordine de sus în jos, de la tavan și pînă la podeaua metalică: Portbagajul propriu-zis ("Lugagge Space"), care are 407 l, de la podeaua modulară (din 2 bucăți) pînă la tavan Spațiul de depozitare ("Lucky Space") sub podeaua modulară, care aduce spațiul util la un total de 551 l (1.+2.) Spațiul pentru kitul de pană, între 2. și podeaua metalică Dacă se comandă roată de rezervă (dimensiuni normale, nu slim), ea va ocupa tot spațiul 2.+3. Portbagajul disponibil se reduce la 1. (407 l). Dacă se cumpără o roată de rezervă slim (SsangYong nu oferă așa ceva, cel puțin deocamdată) atunci roata slim va ocupa 3. plus cam două treimi din 2. (așa reiese din pozele trimise de Adi Năstase pe Facebook).
    2 points
  2. Întâlnire SsangYong Bucuresti - Sala Polivalentă, duminică 6 martie începând cu ora 11. Întâlnirea a fost organizată intern de Tivol-iști dar sperăm să se transforme în una mai multi-model
    1 point
  3. Am facut un review atat de bun incat merita postat si aici... Revin cu parerea "la rece" dupa test-drive-ul da azi, pe un 1.5 GDI, varianta Premium. 1. Interior si ergonomie - F placut surprins de calitatea materialelor plastice, asta in ciuda faptului ca multe review-uri spuneau ca acestea sunt unele ieftine, chiar fiind comparate cu cele de pe Duster. Nu e deloc asa, plasticele sunt placute la atingere, destul de moi pentru a nu da impresia de chinezarie. Toate tastele sunt placute la atingere, click-urile ofera un feedback bun si confirmarea actiunii. Surprinzator, nu sunt luft-uri la imbinari, totul e inchegat. Un mare motiv de ingrijorare sunt insa suprafețele piano black, care cred ca se vor zgaria f repede. Insa arata demential 2. Motor. F silentios, masina e insonoriazata foarte bine. Cutia raspunde bine atunci cand se apasa acceleratia normal. Cand bagi pedala la podea insa ai un delay de 0.5-1 s, dupa care începe sa te bage in scaun. Intr-adevar, nu e cel mai jucaus din clasa lui, dar nu cred ca pentru asta ne orientam la Korando. 3. Directia. Bun raspunsul volanului, mi a placut ca e f usor de rotit. Nu mi s-a parut a fi instabil la manevrele mai bruste. 4. Suspensia. E un capitol de la care ma asteptam mai mult. Pot spune ca nu am fost impresionat, chair un pic dezamagit. Cu toate astea, este acceptabila, un oic spre partea rigida. Multilink-ul din spate se simte diferit fata de fata. Calitativ pot spune ca este peste cea de la Mitsubishi Pajero, sub cea de pe Touareg (știu..sunt clase diferite, bani diferiti) 4. Senzori securitate. Nu am fost pe autostrada sa vad cum se comporta, insa am ramas extraordinar de impresionat de aenzorul pentru masina in unghiul mort/schimbarea benzii. Mi a semnalizat ca am o masina in spate de la o distanta f buna, astfel incat as fi putut evita orice incident. Functia de auto Hold e utila, scapi de stres la semafoare. Nu mi-a placut insa ca in marsarier nu accelereaza automat ca la alte modele (AutoHold-ul era oprit) 5. Confort. Incalzirea in scaune mi-a placut, nu este deranjanta, dar te face sa te simti bine. Volanul incalzit e demential. Senzorul automat al stergatoarelor rocks. Si a facut treaba de minune. Sunetul semnalizatoarelor. Una lume se plange ca e prea tare...nu pot confirma. Pe langa faptul ca cica se regleaza (nu am facut asta), la nivel maxim nu e deranjant. Spatiul de incarcare wireless acomodeaza cu brio un telefon de dimensiuni mari. 6. Accesorii. Am fost convins de pragurile suplimentare, arata demential pe masina. Sper sa ajute acest review pe cei care inca mai au dubii. E o masina frumoasa, care pot spune ca se bate frumos cu cele din clasa ei
    1 point
  4. Ar fi frumos una doar cu bordura alba si acel scris albastru! Daca poti sa imi dai si fisier vectorial ar fi si mai bine, raman dator cu 2 beri la urmatoarea intalnire! Vreau sa pun si eu la dragonul meu negru! Si vectorialul ar merge bine si pt. scalare pt. tricou!
    1 point
  5. "Roata slim si alte acareturi(sufa tractare & cinetica, cheie roti heavy duty, manusi…). Portbagaj inferior s-a micsorat cu 6cm." Sursa: https://www.facebook.com/groups/874921899915305/permalink/1188939755180183/
    1 point
  6. Recunosc, am furat startul. Dar nu mai aveam rabdare sa vad cum arata.
    1 point
×
×
  • Create New...