Toată activitatea
- Săptămâna trecută
-
upaul s-a alăturat comunității
-
Razvan Florentin s-a alăturat comunității
-
Oancea Cornel s-a alăturat comunității
-
Temperatura declansare electroventilator racire X150
emanuel_Tivo a postat în emanuel_Tivo's topic în Discuții tehnice
UPDATE> am luat termostat nou, ansamblu electroventilator nou! Am verificat releele FAN LOW si FAN HIGH. Am curatat senzorul temperatura lichid racire. Am scos antigelul verde si am pus OAT, roz. (organic acid techonolgy). Am vazut ca la rusi asta echivaleaza cu G12. SSangyong a facut o mizerie verzulie, SYC 1015. Ce face masina acum- urca repede la temperatura! La 93C deschide electroventilatorul. Dar sub 94-94.75 nu scade. Daca deschid circuitul de incalzire habitaclu- minune- scade sub 90- chiar 87 - si la 90(si mai mic, gen 89,99) electroventilatorul decupleaza. In timpul asta radiatorul ramane rece. Pur si simplu nu trece apa din motor in el. Nu se incalzeste deloc. Am probat totusi cu electroventilatorul scos, si usor usor s-a infierbantat- dar tot sistemul nu a sarit de 96C, cu clima oprita. Chiar si cu electroventilatorul scos, clima pornita pe HI cu ventilatie, temperatura scade sub 90. Ce cred eu ca e defect/ nu merge in parametri- POMPA DE APA. Cred ca nu mai tine pasul cu turatiile curelei de accesorii/fulie. Am o turatie la fulie si una la paleti. Debitul e slab si nu face fata la necesarul care merge pe circuitul radiatorului. O sa o schimb si pe asta. -
Am reveit dupa mai multe teste- Electroventilator nou, termostat nou. OEM ambele. Senzor temperatura scos si curatat- avea un start mic de mazga! ECU declaseaza electroventilatorul la 90(ON/OFF). Daca se pleaca cu motorul rece acum a plecat la 93 C. La orice mai mic de 90C se deconecteaza. Tot ce am observat e ca apa nu se incalzeste in radiator. Am scos termocupla de la electroventialtor si am lasat sistemul asa. A ajuns pana la 96C. Nu a mai urcat. Daca pornesc incalzirea in habitaclu, HI, ventilatie 4-6 trepte- temperatura scade foarte repede sub 90C. Ce cred eu ca se intampla- apa trece foarte incet prin radiator. Ceea ce ma duce la pompa de apa care nu are debit suficient. Ar mai fi si posibila infundare a radiatorului. Altceva nu cred ca mai poate fi de vina. Cu ventilatorul pornit (dupa ce a intrat apa fierbinte prin radiator) temperatura nu scade sub 93-94 (clima ramane inchisa). E o chestie pe partea mecanica. Am studiat manualul de service si nu am alte variante. Si cred ca pompa nu mai invarte cum trebuie. Cel putin la turatie de ralanti.
- Mai devreme
-
-
Eu am aflat că trebuie schimbate când am schimbat cauciucurile cu cele de iarnă
-
Mihalace Codrut a început sa îl urmărească pe Placute de frana - schimb
-
Schimbat ieri plăcuțe și discuri față la 27.000 km. Pe spate mi-au zis că mai au o rezervă de 2 000 km. Cam repede in condițiile în care am mers mai mult extraurban La SMT - Motors.
-
xciprian a început sa îl urmărească pe Traseu furtun apa stergator spate/luneta
-
-
HORATIU a început sa îl urmărească pe Aplicatii si modalitati audio and Traseu furtun apa stergator spate/luneta
-
Acum cateva zile mi-am dat seama ca numai functioneaza apa de spalare luneta. Toate sunt ok, am verificat. Motorasul se aude ca functioneaza, stergatorul la fel, lichidul la fel (deoarece am gasit urme de scurgere al acestuia prin portbagaj, partea din stanga si sub aripa spate stanga). Asadar undeva s-a desfacut. Stiu ca acesta este format din mai multe furtunase imbinate cu tot felul de coturi de plastic si prelungitoare. Are cineva idee cum e traseul la acest furtun si pe unde pot interveni? A mai patit cineva? Masina are fix 2 ani. Multumesc
-
Si eu am patit de vreo 2 ori. O data chiar nu a mai vrut sa porneasca nici media nici radioul decat daca am oprit motorul de tot vreo 5 min (la sfatul celor de la service). Cred ca ei stiu chestiile astea, probabil e un bug de soft. Am Tivoli model 2022.
-
Goppo și-a schimbat poza de profil
-
Goppo a început sa îl urmărească pe Rexton nou, vibrații în volan peste 120km/ora
-
Rexton nou, vibrații în volan peste 120km/ora
Goppo a postat în Emanuel's topic în Discuții generale
Salutare. Am jante pe 20 cu anvelope de iarna TIGAR 255/50 r20 si am mers si peste 130 si nu am simtit nimic. Vezi sa nu fie probleme cu jantele sau cu echilibrarea lor. Sunt cu siguranta in bucuresti locuri in care se poate verifica daca jantele sunt in regula sau au bataie. -
din ce spuneți inclin sa cred ca este blocat termostatul.
-
Și totuși bănuiesc ca nu trece apa cum trebuie prin radiator. Toate furtunuri și tevile erau fierbinți în afara de cel de ieșire din radiator. Prea rece. Ventilatorul trăgea aer rece și radiatorul în sine era rece. O sa cumpăr și o să-l schimb eu.
-
Mulțumesc. Am.facut un test seara cu mașina pe loc. Am vazut și manualul de service. Acum la 93 de grade a declansat ventilatorul. ( cu vechiul agregat la 96).A coborat la 90.5 și acolo a rămas. Nu a oprit ventilatorul. Ce am observat- la ieșire din bloc apa fierbinte si la întrare era rece furtunul. Sa înțeleg ca termostatul a rămas pe blocat? Dacă ramanea asa trebuie sa fiarba motorul ? Și totuși nu am sarit de 4 liniuțe la temperatura afișată în bord niciodata - chiar si la temperaturi de peste 30 celsius , aici in Turcia. Cum explica manualul de service , dacă nu cobori sub 90 de grade nu decuplează releul ventilatorului. am probat și cu clima ON OFF. Ecu vede și comuta bine ventilatorul. Poate în mers sa scada sub 90 și să îmi oprească ventilatorul? De incalzit se încălzește foarte repede.( asta ar fi un simptom de termostat blocat pe inchis). Totuși parca nu mi se pare ok sa fie apa rece la ieșire din radiator spre termostat! Cred ca trebuie sa schimb termostatul. Am mai observat zona releelor FAN low și Blower sunt calde.( cutia neagra lângă Ecu) Ce parere aveți?
-
pentru tetmostat verifica intai daca furtunele de la radiator sunt calde daca termostatul merge ok trebuie sa fie fierbinți daca e blocat sunt reci ca nu circula apa prin radiator, doar prin motor, si de pomană merge non stop ventilatorul asa am pățit la fiesta , a rămas blocat termostatul apa circula doar prin motor, fierbea f repede, ventilatorul mergea mereu, dar ce sa raceasca ca nu intra apa in radiator poate te ajută
-
Nu scade sub 90. La ralanti. Am schimbat electroventilator complet. Nicio modificare. Drept urmare ventilatorul sta pornit non stop. Mai am de schimbat termostatul- cu toate ca nu cred si sonda de temperatura.
-
am atins si eu 20000 km cutia s-a asezat sau m-am obisnuit eu..dar nu mai agață....parca doar când o conduce soția,, ce problema cu temperatura?
-
emanuel_Tivo a început sa îl urmărească pe Cutie viteza manuala and Temperatura declansare electroventilator racire X150
-
Temperatura declansare electroventilator racire X150
emanuel_Tivo a postat un topic în Discuții tehnice
Va salut. De vreo 10k km ma luat sa aflu temperaturile de functionare la motorul asta. Am ajuns la 33k. Acum am electroventilatorul in functionare continua. Pur si simplu nu se mai opreste.Am vazut ca sunt deja 3 cazuri de ventilatoare picate. Intre 50-70k km, model 2020. Am fost la un dealer asiatic si am reusit pe garantie sa schimbe tot electroventilatorul. Acum el declanseaza la 93 de grade si duce pana la 90, dar nu se opreste. Am probat 1t5 minute si nimic. Trebuie sa opresc masina. Daca pornesc ventilatorul nu proneste- tinant cont de temperatura similara. Am schimabt releele intre ele- fara succes. Mai ramane termostatul- cu toate ca din termostat furtunul spre radiator e super cald si cel de iesire, inferior e rece. Ma mai gandesc la sonda de temperatura. Altfel nu stiu ce ar mai putea fi. Oricum m-am lecuit de SSANGYONG. Cum ajung in tara o voi pune la vanzare! Prea multe probleme mici si enervante! A mai patit cineva asa ceva? Dealerul Ro a zis ca e din relee si termorezistenta de la electroventilator. Am trecut peste solutia lor. A si uitam, nu imi afiseaza in bord nivelul de maxim la benzina. Dupa ce se consuma invizibil prima liniuta, dupa afiseaza corect. Si vorbim de masina cu 10k km. -
am 33.000km cu reglajul timoneriei facut la SMT Pallady. Nicio modificare. La fel de prost schimba din 1 in 2..2 in 3. Acum am alta belea cu temperatura.
-
Emanuel a început sa îl urmărească pe Rexton nou, vibrații în volan peste 120km/ora
-
Salut, am achiziționat un Rexton în octombrie de la reprezentanta după Iuliu Maniu, model 2025, fără schimbător, totul bine și frumos până am intrat pe autostradă, când am ajuns la 130km/ora a început să vibreze volanul și se simțea și în mașină, am sunat la reprezentanta, era târziu, a zis să merg în Constanța, să o verifice . Am fost până la urmă, dar înainte am mai fost la o vulcanizare să echilibrez roțile, am ieșit în probă, la fel, am mers la ei, am așteptat o oră ca să meargă cineva cu mine în probă, a mers,cu chiu cu vai, sunt dezechilibrare roțile, aceasta este cauza, a zis, ok, echilibratile voi încă o dată, a mai durat o oră, era târziu, nu mai avea cine să meargă cu mine în probă, am ieșit iar pe autostra, nici o schimbare. La câteva zile am plecat la București, de unde am luat mașina, am ajuns, anunțasem persoana care mi a vândut mașina, dar cred ca a uitat să transmită mesajul la servis, în fine, m au primit, am mers în probe au constatat și ei acelas lucru, cauciucurile proaste( kumho ), da comanda de altele am asteptat 2 ore, au venit, le au montat etc, am iesit in proba, la fel!!! Pana la urma a zis sa o las acolo sa testeze și cu alte jante, ok, am plecat! La o saptamana ma suna sa vin sa iau masina, intreb daca totul este ok, au zis ca da, am facut o proba și nu se mai simțea foarte tare, ceva mai fin, am zis ca este mai rigidă, după câteva săptămâni, am plecat iar cu ea, pe autostradă după 130km/ora iar se simte o vibrație, dar de data asta mai ușoară și nu mereu! Specific am jante pe 18. Intrebarea mea este, a mai pățit cineva așa ceva pana acum! Vă mulțumesc!
-
NEGREA a început sa îl urmărească pe a disparut din meniu setarea pentru limba
-
Tivoli grand 2024 facelift, a disparut brusc din meniu limba, acesta fiind achizitionat cu meniul in limba romana. Problema este ca nu mai are in setari posibilitatea de a alege limba. Are idee cineva ce s-a întamplat?
-
tivoli problema <<ceck engine>>
RADU DIMITRIU a postat în RADU DIMITRIU's topic în Discuții generale
multumesc! sunt programat pe 18 dec la service pallady bucuresti. o sa revin dupa aceea cu completari! -
Admin a început sa îl urmărească pe tivoli problema <<ceck engine>>
-
Am mai văzut problema asta. S-au schimbat pe garanție bobina/bobinele de inducție și bujiile.
-
martorul ceck engine s-a aprins in timpul mersului. eu fiind din bacau, am sunat la reprezentanta in focsani. de acolo mi s-a spus ca nu am strans bine busonul la rezervor!!! bineinteles ca nu asta era problema! am sunat la iasi unde mi s-a spus sa vin cu masina in service. dupa cateva ore am fost anuntat ca a fost o eroare a computerului si ca totu e ok, si i s-a facut si proba in mers. pe drum spre casa martorul s-a aprins din nou! problema e ca si motorul nu mai trage, ca si cum turbo nu intra in functiune! se tureaza la 4500 ture si abia apoi se schimba viteza! a mai patit cineva asa ceva? (cutie automata tractiune fata)
-
Da, logica îmi spune că trebuie pe față. Avem la Downloads și manualul în engleză parcă. Vezi ce scrie acolo.
-
Dacă motorizarea este aceeași ar trebui să fie.
-
Salutare tuturor. Ajtați-ma cu o informație, mi s-au defectat cutia automata la sangyong actyon sport, se potrivește cutia de pe sangyong kyron? Vă mulțumesc pentru ajutor.