Jump to content
  • Bine ai venit pe ClubSsangYong Romania

    Bine ai venit pe ClubSsangYong Romania! Ca și pe majoritatea comunităților trebuie să te înregistrezi pentru a posta, vedea sau descărca anumite resurse de pe forum. Nu îți fă griji, acest proces nu durează mult! Intră în comunitatea noastra - ClubSsangYong Romania - înregistrandu-te acum.

    • Deschide topicuri noi sau răspunde la cele deschise deja
    • Abonează-te la discuții pentru a primi pe email update-uri
    • Personalizeaza-ți pagina de profil și adaugă prieteni
    • Trimite mesaje private altor membri

  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.

Forumuri

  1. SsangYong Community

    1. Discuții generale

      Categorie rezervată discuțiilor fără un topic anume
      103
      Subiecte
    2. Dealeri SsangYong

      Despre dealeri, pentru dealeri, pre-vânzare, vânzare, test-drive, impresii, experiențe
      13
      Subiecte
    3. Service-uri SsangYong

      Despre service-uri, experiențele avute cu acestea
      58
      Subiecte
    4. Întâlniri

      Întâlniri, ieșiri
      196
      Subiecte
    5. Cafenea

      Discuții offtopic despre locuri și oameni, drumuri, călătorii, glume, etc

      6
      Subiecte
  2. My SsangYong

    1. 271
      Subiecte
    2. 407
      Subiecte
    3. 1
      Subiect
    4. 6
      Subiecte
      • Nici o postare
  3. Modele mai vechi

    1. 3
      Subiecte
  4. Mica Publicitate

    1. Vânzări - Cumpărări auto

      Vânzări - Cumpărări auto
      • Nici o postare
    2. Vânzări - Cumpărări piese

      Vânzări - Cumpărări piese
      6
      Subiecte
  • Statistici Forum

    176
    Nr. total subiecte
    1,1k
    Nr. total postări
  • Member Statistics

    710
    Total Members
    282
    Most Online
    upaul
    Newest Member
    upaul
    Dată înscriere
  • Postări

    • UPDATE> am luat termostat nou, ansamblu electroventilator nou! Am verificat releele FAN LOW si FAN HIGH. Am curatat senzorul temperatura lichid racire. Am scos antigelul verde si am pus OAT, roz. (organic acid techonolgy). Am vazut ca la rusi asta echivaleaza cu G12. SSangyong a facut o mizerie verzulie, SYC 1015. Ce face masina acum- urca repede la temperatura! La 93C deschide electroventilatorul. Dar sub 94-94.75 nu scade. Daca deschid circuitul de incalzire habitaclu- minune- scade sub 90- chiar 87 - si la 90(si mai mic, gen 89,99) electroventilatorul decupleaza. In timpul asta radiatorul ramane rece. Pur si simplu nu trece apa din motor in el. Nu se incalzeste deloc. Am probat totusi cu electroventilatorul scos, si usor usor s-a infierbantat- dar tot sistemul nu a sarit de 96C, cu clima oprita. Chiar si cu electroventilatorul scos, clima pornita pe HI cu ventilatie, temperatura scade sub 90. Ce cred eu ca e defect/ nu merge in parametri- POMPA DE APA. Cred ca nu mai tine pasul cu turatiile curelei de accesorii/fulie. Am o turatie la fulie si una la paleti. Debitul e slab si nu face fata la necesarul care merge pe circuitul radiatorului. O sa o schimb si pe asta.
    • Am reveit dupa mai multe teste- Electroventilator nou, termostat nou. OEM ambele. Senzor temperatura scos si curatat- avea un start mic de mazga! ECU declaseaza electroventilatorul la 90(ON/OFF). Daca se pleaca cu motorul rece acum a plecat la 93 C. La orice mai mic de 90C se deconecteaza. Tot ce am observat e ca apa nu se incalzeste in radiator. Am scos termocupla de la electroventialtor si am lasat sistemul asa. A ajuns pana la 96C. Nu a mai urcat. Daca pornesc incalzirea in habitaclu, HI, ventilatie 4-6 trepte- temperatura scade foarte repede sub 90C. Ce cred eu ca se intampla- apa trece foarte incet prin radiator. Ceea ce ma duce la pompa de apa care nu are debit suficient. Ar mai fi si posibila infundare a radiatorului. Altceva nu cred ca mai poate fi de vina. Cu ventilatorul pornit (dupa ce a intrat apa fierbinte prin radiator) temperatura nu scade sub 93-94 (clima ramane inchisa). E o chestie pe partea mecanica. Am studiat manualul de service si nu am alte variante. Si cred ca pompa nu mai invarte cum trebuie. Cel putin la turatie de ralanti.
    • Eu am aflat că trebuie schimbate când am schimbat cauciucurile cu cele de iarnă
    • Schimbat ieri plăcuțe și discuri față la 27.000 km. Pe spate mi-au zis că mai au o rezervă de 2 000 km.  Cam repede in condițiile în care am mers mai mult extraurban La SMT - Motors.   
  • Who's Online (See full list)

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Create New...